Skip to main content

@WORK Personeelsdiensten

@WORK Personeelsdiensten  

Herkenbaar zijn voor de regio

Onlangs heeft @WORK Personeelsiensten het hoofdsponsorschap bij Drachtster Boys verlengt.  Dit tot  groot genoegen van het bestuur van  de Ondernemer Sociëteit van Drachtster Boys ( OSDB) en het bestuur van de verenging Drachtster Boys

Rommie Woudstra, directeur van @WORK Personeelsdiensten aan het woord over toen, nu, haar ambities en de binding met Drachtster Boys.  Zij geeft antwoord op de volgende  vragen


Kun je iets vertellen over het ontstaan van het bedrijf?

In 2007 ben ik met @WORK gestart in Drachten. 13 augustus van dat jaar zond ik mijn eerste uitzendkracht, naar mijn eerste opdrachtgever. Inmiddels bedienen we ongeveer 150 opdrachtgevers uit de regio en hebben we gemiddeld 450 mensen per week aan het werk. dit doe ik met 12 medewerkers vanuit onze vestigingen in Kollum en Drachten.


Waarin is @WORK Personeelsdiensten gespecialiseerd?

We zijn gespecialiseerd in het uitzenden van lager en middelbaar geschoold personeel. We leveren flexkrachten in diverse beroepen zoals; Bouw, infra, metaal en techniek, horeca, administratief, chauffeurs, productie, schoonmaak, etc..


Welke doelstellingen heeft het bedrijf voor 2018

Mijn groeiambitie ligt op het gebied van kwaliteit. Zo zouden we in 2018 graag nog meer willen investeren in opleidingstrajecten voor onze flexwerkers en zouden we onze dienstverlening richting onze opdrachtgevers willen uitbouwen door het bemiddelen van hoger opgeleide kandidaten. Met de aantrekkende economie liggen er mooie kansen voor werkzoekenden en opdrachtgevers.  


Hoe kijk je aan tegen duurzaam investeringen?

Wij vinden duurzaam investeren ontzettend belangrijk. Dit doen wij met name door onze flexkrachten duurzaam inzetbaar te maken. Zo kijken we samen met de kandidaat of hij of zij het werk wat hij/zij nu doet over vijf jaar nog zou kunnen doen? of moeten we nu in om- of bijscholing investeren zodat hij of zij over vijf jaar breder inzetbaar is. We willen hiermee zorgen dat flexkrachten niet alleen op korte termijn aan het werk zijn maar ook op de lange termijn aan het werk blijven. zo creëren we meer baanzekerheid voor in de toekomst.

Waar ben je het meeste trotst op?

Het meest trots ben ik op mijn team van medewerkers en onze flexkrachten. Zij zetten iedere ochtend de wekker om met veel passie en enthousiasme aan het werk te gaan. Door Friese nuchterheid, een no nonsens cultuur en persoonlijke betrokkenheid hebben we bereikt waar we nu staan. De loyaliteit van mijn medewerkers van onze flexkrachten is groot en dat waardeer ik enorm. 


Wat wil je met het sponsorschap bij Drachtster Boys bereiken?

Door te sponsoren bij de Drachtster Boys willen we laten zien dat wij ons betrokken voelen in deze regio. Veel van onze flexkrachten zijn verbonden aan deze vereniging. Lid zijn van een sportclub is voor veel mensen een belangrijk sociaal gebeuren. Het geeft een groot gevoel van saamhorigheid en verbindt en verbroedert. allemaal kernwaarden die voor @WORK ook belangrijk zijn. Voor een vereniging als deze is sponsoring ontzettend belangrijk en essentieel om leden alle faciliteiten te kunnen blijven bieden. Een vereniging heeft daarom een belangrijke maatschappelijke functie en wij vinden het mooi dat wij daar ons steentje aan bij kunnen dragen. 


Waarom is de keus gevallen op Drachtster Boys?

Drachtster Boys heeft een grote maatschappelijke functie in de Regio en een actieve ondernemersvereniging. Deze combinatie is voor ons aantrekkelijk. Daarnaast spreekt de cultuur van deze vereniging ons aan en past bij de visie van @WORK. Hiermee bedoel ik het enthousiasme van de club, de laagdrempeligheid en saamhorigheid. iedereen in zijn waarde laten en ieder op zijn eigen niveau, maar altijd er voor gaan en het beste er van maken!


Op welke niveau vindt @WORK dat Drachtster Boys zou moeten spelen (1e klas, hoofdklasse, of …)

Het zou voor de Drachtster Boys een verdienste zijn om in de hoofdklasse te kunnen spelen.


Wat spreekt je meer aan, spelen met eigen opgeleide spelers of talentvolle voetballers van buiten?

Het mooiste vind ik met eigen opgeleide spelers, eventueel met aanvullingen vanuit de regio. Op die manier borg je de binding tussen supporters en de club!



Nieuwsgierig naar @WORK Personeelsdiensten of wilt u nog meer informatie? Kijken dan eens op de website van
@WORK Personeelsdiensten